2011/05/09

hau da konparazioak zer diren ikasteko egin dugun olerkia....olerkari trebeak gara!






Batzuetan....
argi izpirik gabeko eguzkia sentitzen naiz...
jolasik gabeko PSP bat bezala sentitzen naiz...

orratzik gabeko erlojua bezala sentitzen naiz...

arkatzik eta margorik gabeko estutxea bezala sentitzen naiz...



paper batean arkatzik gabe idazten ariko banintz bezala sentitzen naiz...
Wifi gabeko ordenagailu bat sentitzen naiz...
jenderik gabeko etxe bat bezala sentitzen naiz...




Arrautzik gabeko oiloa bezala sentitzen naiz...
enborrik gabeko zuhaitza bezala sentitzen naiz...
irlarik gabeko artxipielagoa bezala sentitzen naiz...
arratoirik gabeko ordenagailua bezala sentitzen naiz...

argi izpirik gabeko eguzkia bezala sentitzen naiz...

gurpilik gabeko patina bezala sentitzen naiz...
libururik gabeko armairu txikia sentitzen naiz...
urik gabeko ibaia bezala sentitzen naiz...


punta gabeko arkatza bezala sentitzen naiz....
mendirik gabe mendira igotzen bezala sentitzen naiz...
esnerik gabeko tetrabrika sentitzen naiz...
urik gabeko botila bezala sentitzen naiz....

hitzik gabeko orri zuri bat bezala sentitzen naiz...

3 comentarios:

  1. guk zukarrieta eta gero poema batzuk egin ditugu eta konparatzioekin guztiz

    ResponderEliminar
  2. nire konparasioa:
    petalorik gabeko lore bat bezala zentitzen naiz.
    HEGOA

    ResponderEliminar
  3. ze politak diren konparasio hauek
    HEGOA

    ResponderEliminar